Paladyn
Human Fighter-> Human Knight-> Paladin
Paladyn jest klasycznym tankiem, którego zadaniem jest ściąganie na siebie mobów i umożliwianie w ten sposób reszcie drużyny skuteczną eksterminację bestii. Specjalizuje się w uzbrojeniu: miecz/blunty (sword/blunt), ciężka zbroja (heavy armor) i tarcza (shield). Ponadto jest postacią predysponowaną do zwalczania nieumarłych (undead monsters).
Human Fighter
Skille do rozwinięcia: pasywne+ Power Strike i Relax. Expienie: Talking Island, Elven Ruins.
Human Knight
Skille do rozwinięcia: pasywne + Shield Stun + Ultimate Defence + Majesty + Hate + Divine Heal + Deflect Arrow. Drain Energy nie może być rozwijany przez Paladyna, więc można sobie ten skill darować. Expienie: Abandoned Camp, Ruins Of Despair, Ruins of Agony, Execution Ground, Death Pass, ewentualnie Cruma Tower.
Paladin
Siłą Paladyna jest Shield Stun (Ogłuszenie Tarczą), dzięki któremu można bezkarnie obijać oszołomionego przeciwnika. U Paladyna skill ten jest bardzo skuteczny, więc przede wszystkim rozwijaj Shield Stun i korzystaj z niego do woli.
Inną zaletą jest duża odporność na ciosy: - pierwszą linią obrony jest ciężka zbroja (Heavy Armor Mastery) - drugą tarcza blokująca damage (obrażenia) + Shield Mastery - trzecią skille: pasywny Final Fortress (Ostatnia Forteca) i aktywny Majesty (Dostojność) - pozostaje jeszcze skill Ultimate Defence (Obrona Ostateczna)- przeciwnicy zadają niezauważalne wręcz obrażenia, ale postać jest unieruchomiona i skill długo się odnawia, więc używaj go rozważnie.
Paladyn ma bardzo przydatne selfbuffy : - Majesty- podnosi Physical Defence kosztem Evasion - Iron Will- zwiększa Magic Defence, w połączeniu z pasywnym Magic Resistance (Magioodporność) i dobrą biżuterią czyni z Paladyna postać dość znacznie uodpornioną na czary przeciwników. Deflect Arrow przydaje się tylko przeciw łucznikom, więc nie jest nieodzownym skillem.
|